Napísať recenziu
1
0 % (0)

Zákaznícke recenzie

Vaše hodnotenie

Mať doma skutočné „kino“ je s jedným z najnovších zástupcov zosilňovačov a AV prijímačov Marantz Cinema hračka.

Príjemne ladená spoločnosť

Značka Marantz práve predstavuje svoj najnovší rad zosilňovačov a prijímačov pre nastavenie domáceho kina. Tentokrát stavila na nový, luxusný dizajn a rozhodla sa vyjsť v ústrety všetkým tým, ktorí hľadajú skutočne výkonnú sadu s jednoduchou inštaláciou. V spoločnosti produktov zo série Cinema sa budete cítiť skvele - filmový zážitok v pohodlí domova a vo vysokej kvalite je na spadnutie. Stačí si len vybrať zo širokej škály plne funkčných AV prijímačov a zosilňovačov.

Cinema

Cinema, theater, movies, pictures, movie house, theatre – vyberte si a sami si dosaďte zodpovedajúci význam pre označenie, ktorým preslávená spoločnosť Marantz zaobstarala rad nových špičkových audio produktov. Spoločnosť bola založená v New Yorku, ale teraz sídli v Japonsku. Prvým audio produktom značky bol ten, ktorý navrhol a postavil Saul Marantz vo svojom dome v Kew Gardens v New Yorku. Séria Cinema nadväzuje na pohyb spoločnosti smerom k luxusnému trhu. Výrobca z veľkej časti využíva dedičstvo značky, avšak netají sa prémiovou konštrukciou a novo navrhnutým diaľkovým ovládaním.

Formát zosilňovačov Cinema

Všetky zosilňovače plne podporujú zvukové formáty typu Dolby Atmos a DTS:X, pričom je k dispozícii kompatibilita s rozlíšením 8K spolu s technológiami optimalizácie miestnosti. Prídavkom je nové grafické užívateľské rozhranie, ktoré uľahčuje nastavenie zosilňovačov. Nechýba integrovaný systém HEOS, umožňujúci používateľom vytvoriť nastavenia pre viac miestností. Dovolí im tiež streamovať z hudobných služieb, ako sú Tidal, Amazon Music a Spotify. Vďaka pripojeniu Bluetooth, Wi-Fi a AirPlay je celá séria Cinema spolu s modelom Cinema 40 pripravená na použitie s ďalšími zariadeniami a ekosystémami.

Žeravá novinka zvýši prestíž filmovej tvorby

Technológia HDAM spoločnosti Marantz je navrhnutá tak, aby posunula výrobky Cinema k dokonalosti. Cinema 40 je 9.4-kanálový prijímač, ktorý výrobca popisuje ako vhodný pre „plne oddané a pohlcujúce domáce kino“. Disponuje funkciou Dirac Live, ktorá napomáha optimalizácii výkonu prijímača podľa merania miestnosti. Nechýba ani 7 8K vstupov s možnou podporou až 4 nezávislých subwooferov. Cinema 40 je model, ktorý bol skonštruovaný podľa najvyšších štandardov Marantz v japonskej továrni Shirakawa.

Kľúčové vlastnosti a vzhľad

Kino tak dostane vďaka Cinema 40 bezkonkurenčný výkon, skvele podanú priestorovosť, teplý a bohatý tón aj mimoriadne detaily. Dynamika je realistická a patrí k legendárnym znakom zvuku Marantz. Toto zariadenie prichádza s najnovšími zvukovými formátmi, videom 8K, optimalizáciou miestnosti, streamovaním, to všetko je navyše korunované vycibreným designom a pokročilými technológiami z pera návrhárov firmy Marantz. Cinema 40 je moderným vyjadrením nadčasových princípov designu. Vyznačuje sa ikonickým okienkom Marantz, použitím prémiových materiálov a subtílnymi bočnými svetlami, ktorých cieľom je osvetliť predný panel.

Na prvom mieste kvalita

Marantz Sound Master precízne spracoval tento AV prijímač tak, aby podal vynikajúci výkon a maximálne tak podporil hudobný domáci zvuk, ktorý je audiofilmi v dnešnej dobe túžobne očakávaný. Dobre počuť a ​​vidieť ich prianím, na ktoré Marantz aktuálne a zodpovedne reaguje. Prispôsobiteľnosť je hlavným bodom snáh výrobcu, premyslené možnosti pripojenia a možnosť jemného ladenia tak umožňuje vytvoriť kino presne podľa požiadaviek používateľov. Koncept zahŕňa prístupné ovládacie prvky na prednom paneli a intuitívny proces nastavenia na obrazovke. Cinema 40 hrá do kariet integráciu a ovládanie chytrej domácnosti.

Výrobca Marantz
Počet kanálů 9.2
Výkon na kanál (W) 125 (8Ω)